SMM nəticə vermir, çünki..
Sosial media marketinqi, yəni SMM, haqqında hər kəsin özünə məxsus fikirləri var. Lakin, bəzi “mütəxəssislər” bu sektorun dəyərini qat-qat aşağı salaraq, SMM xidmətini müştərilərə düzgün şəkildə göstərmirlər, nəticədə isə heç bir nəticə yoxdur. 🤯
Bəs
❓SMM nədir;
❔kimlər bu xidmətdən yararlanmalıdır;
❓az büdcə ilə effektiv nəticələr;
❔düzgün olmayan SMM seçiminin nəticələri
haqqında 27 iyunda keçirilən seminarda öyrənəcəksiniz.
Seminarın spikeri DigiBoom şirkətinin təsisçisi və direktoru, Sənanə Əskərova öz təcrübəsini və yuxarıda qeyd edilən sualların cavablarını Founder Club dəstəyi ilə təşkil olunan seminarda bölüşəcək.