Səlahiyyətlərin Effektiv Bölünməsi: Komandanızın Məhsuldarlığını Necə Təkmilləşdirə bilərsiniz
Biznesin böyüməsi və inkişafı mərhələsində menecerin vaxtının azlığı bəzən onun istirahət və ailəsi ilə daha az vaxt keçirməsinə səbəb olur. Əgər bütün vaxtınızı şirkətin problemlərinin həllinə həsr etsəniz, işdə canınız yanmış ola bilər. Tükənmişlik iş səmərəliliyini azaldır və siz uzun müddət işdən həzz almağı dayandıra bilərsiniz. Məsuliyyət və fədakarlıq, şübhəsiz ki, sahibkar üçün yaxşı keyfiyyətlərdir, lakin vaxtında başa düşmək lazımdır ki, tapşırıqları tabeçiliyində olanlara həvalə etməyin vaxtı çatıb. Bəzi səlahiyyətlərin tabeliyində olanlara verilməsinin mahiyyəti nədir? Bəzi səlahiyyətlərin komandaya ötürülməsidir. Səlahiyyətlərin effektiv bölünməsi ilə adi tapşırıq təyini arasında fərq nədir? Əsas fərq ondan ibarətdir ki, İdarəçi nəticəyə görə məsuliyyət daşımır, yalnız ona nəzarət edir.
Səlahiyyətlərin verilməsi niyə vacibdir?
Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, effektiv paylaşmalar iş gündəliyini boşaltmağa və tükənmənin qarşısını almağa imkan verir.XERO Araşdırma Mərkəzi sorğu keçirib, nəticədə sahibkarların təxminən 77%-ində tükənmişlik əlamətlərini müşahidə edib. Maraqlıdır ki, 1980-2000-ci il təvəllüdlü insanlar arasında tükənmişliyin ən yüksək faizi müəyyən edilib – 94%.Səlahiyyətlərin düzgün verilməsi yalnız idarəetmə vaxtını boşaltmaq üçün bir yol deyil, həm də təşkilatın iş proseslərinə yeni fikirlər daxil etmək imkanıdır. Məsələn, işçi iş prosesinə müsbət nəticələr verəcək yeni metodların tətbiqini təklif edə bilər. Gəlin həm menecer, həm də işçilər üçün tapşırıq və məsuliyyətlərin verilməsinin vacibliyinə daha yaxından nəzər salaq.
Menecer üçün biznesdə səlahiyyətlərin effektiv bölünməsinin əhəmiyyəti
Əməliyyat tapşırıqlarının səmərəli həvalə edilməsi menecerin şəxsi effektivliyini və bütün komandanın ümumi fəaliyyətini artırmaq üçün təsirli bir yoldur. Sahibkar üçün səlahiyyətlərin verilməsi funksiyaları aşağıdakılardır:
– Səy və vaxta qənaət, diqqətinizi şirkətin daha qlobal vəzifələrinə yönəltmək imkanı;
– Komandanın və ayrı-ayrı işçilərin fəaliyyətini qiymətləndirmək bacarığı;
– Daha az maraqlı olanları təcrübəli işçiyə həvalə edərək, öz səlahiyyətinizdə yalnız yerinə yetirmək istədiyiniz işləri etmək.
– Ola bilsin ki, baxışınız bulanıqlaşıb və cari problemləri həll etmək üçün yeni yollar görmürsünüz, ancaq kənardan nəzər saldıqda heç düşünmədiyiniz bir seçim tapa bilərsiniz!
Səlahiyyətlərin verilməsi mərhələləri
Əvvəlcə hansı tapşırıqların səlahiyyətlərin verilməsi üçün uyğun olduğunu müəyyən etməli və onları təyin etməlisiniz. Əvvəlcə lider kimi yerinə yetirdiyiniz bütün funksiyaları yazın. Funksiyaların hər birinin yanında hansı xüsusi tapşırıqları yerinə yetirdiyinizi və onları yerinə yetirmək üçün nə qədər vaxt lazım olduğunu yazın. Ən çox nə vaxt aparır və hansı şeylər, əksinə, ən az iştirak və diqqət tələb edir? Dərhal həvalə edilə bilən bir sıra prosesləri görə bilərsiniz. Özünüzə kömək etmək üçün tapşırıqları onların aktuallıq səviyyəsinə, əhəmiyyətinə görə sıralamalısınız, həmçinin komandada onu yerinə yetirmək üçün uyğun bir insanın olub-olmadığını başa düşməlisiniz.
İcraçı seçimi. İcraçı tapşırığı yerinə yetirmək üçün lazımi imkanlara sahib olmalıdır: ixtisas, boş vaxt və etibarınız. Təbii ki ilk zamanlarda sahibkarin səlahiyyətində olan funksiyaları yerinə yetirmək asan olmayacaq. Namizədlə səbirli olmalı, ona uyğunlaşmaq və işin yeni sərhədinə öyrəşmək üçün vaxt verməlisiniz. Çox vaxt belə bir insan artıq komandada olur, lakin səlahiyyət vermək üçün yeni bir işçi işə götürməli olduğunuz nümunələr də var. Bu, vaxt apara bilər, amma nəticələr buna dəyər.
Tapşırığın icrası və icraçı ilə detalların müzakirəsi. Hansı nəticə lazımdır? Son tarixlər nədir? Hansı resurslardan istifadə etmək olar? Hansı hərəkətlər sahibkarla razılaşdırılmalıdır? Bütün əsas məsələlər bir anda müzakirə olunarsa, bu, həm sahibkarın vaxtının idarə edilməsinə, həm də tapşırığı yerinə yetirmək üçün son tarixlərə müsbət təsir göstərəcəkdir. Namizəddə arxayın olmaq üçün işçiyə öz funksionallığı daxilində genişləndirilmiş bir tapşırıq verə bilərsiniz – bu, onun daha geniş miqyaslı vəzifələrə hazır olub-olmadığını göstərəcək.
Səlahiyyət paylaşimi zamanının ilk mərhələlərində dəstəyin göstərilməsi: mentorluq, təlim, brifinq və ətraflı rəy. Siz birbaşa iştirak etmirsiniz, eyni zamanda prosesə nəzarət edirsiniz. Ətraflı fəaliyyət planı hazırlayın və məqsədlərinizə çatmaq üçün hansı addımları atmağınız lazım olduğunu təsvir edin.
Tapşırığı yekunlaşdırmaq, , işraçının nailiyyətlərini qiymətləndirmək.Tabeliyində olanların işə töhfəsini tanımaq vacibdir, bu, gələcək nailiyyətlər üçün motivasiya təmin edir. Səlahiyyət paylaşımının nəticələrini özünüz üçün yekunlaşdırın: görülən işlərin keyfiyyətindən və şirkətin inkişafına təsirindən razısınızmı? Bu tapşırığı işçiyə həvalə etməkdə nə dərəcədə rahatsınız? Daha bir neçə funksiyanı kənardan əldə etmək və daha çox vaxtınızı boşaltmaq istəyirsiniz? Refleksiya, lazımi düzəlişləri etməyə və görülən işləri ümumiləşdirməyə kömək edəcək səlahiyyət paylaşımının mühüm mərhələsidir.
Son
Səlahiyyət paylaşımı bəzi vəzifələrin işçiyə ötürülməsidir. Effektiv səlahiyyət paylaşımı ilə adi tapşırıq təyini arasında fərq nədir? Əsas fərq ondan ibarətdir ki, sahibkar nəticəyə görə məsuliyyət daşımır, yalnız ona nəzarət edir.
İdarəetmə səlahiyyətlərinin verilməsi,hərtərəfli yanaşmaq lazım olan mühüm vəzifədir. Səlahiyyət paylaşımı işçilərin iş yükünü təhlil etməyə və iş proseslərini optimallaşdırmağa imkan verir.
Like this:
Like Loading...